Ne csak a pénzre koncentrálj a kampányod során! Építs olyan közösséget, amelyben a támogatóid valóban részt vehetnek, és érezzék, hogy a projekted részesei lehetnek!
FolytatásA kampányod bemutatója az első benyomás, amit a támogatók kapnak. Készíts olyan bemutatót, amely érzelmeket kelt, világos célokat fogalmaz meg, és megmutatja, miért fontos a támogatók szerepe a projekted sikerében!
FolytatásTartsd meg a támogatóid lelkesedését aktív kommunikációval! Oszd meg a kulisszatitkokat, kérj visszajelzéseket, és építs elkötelezett közösséget, hogy kampányod valóban sikeres legyen!
FolytatásNe hagyd a véletlenre a kampányod sikerét! Egy jól átgondolt marketingstratégia nélkülözhetetlen ahhoz, hogy elérd a célközönséged, és biztosítsd a kampány sikerét. Tudd meg, hogyan kerülheted el a leggyakoribb hibákat, és hogyan építs hatékonyan marketinget a kampányod mögé!
FolytatásMéltó ellenfele lett a nyári foci Európa-bajnokság és az olimpia idején a mogyoró-nachos-ropi sörkorcsolya triónak az a kézműves sörfőzdék gyártási melléktermékéből készülő újfajta ropogtatnivaló, ami mögött egy elkötelezett női vállalkozói csapat áll.
FolytatásHa elsőnek szeretnék értesülni a legfrissebb hírekről és az akár 60%-os kedvezményes ajánlatokról, akkor íratkozz fel hírlevelünkre.
A feliratkozással tudomásul veszed az Adatvédelmi tájékoztatónk.
Köszönjük, hogy feliratkoztál. Első hírlevelünk már úton van feléd.