Közösségi finanszírozás és a személyes márkaépítés: így támogatják egymást

Közösségi finanszírozás és a személyes márkaépítés: így támogatják egymást

A közösségi finanszírozás egyre népszerűbb eszköz a vállalkozók és kreatív alkotók körében. Bár elsőre sokaknak csak a pénzgyűjtés jut eszébe, valójában ez egy erőteljes eszköz a személyes márkád építésére is: a kampány folyamán lehetőséged nyílik arra, hogy megmutasd a személyiségedet, az értékrendedet, és kapcsolatot teremts a közönségeddel. Ez az alapja annak, hogy erős és hiteles személyes márkát építs, amely hosszú távon is támogatja a céljaidat.

Folytatás
Így változtatja meg az életedet a közösségi finanszírozás

Így változtatja meg az életedet a közösségi finanszírozás

A közösségi finanszírozás nemcsak pénzügyi segítséget adhat, hanem lehetőséget kínál a személyes és szakmai fejlődésedre is. Amikor egy kampányba kezdesz, nem csupán anyagi forrást gyűjtesz az ötleted megvalósításához, hanem új kapcsolatokra, tapasztalatokra és lehetőségekre is szert tehetsz, amelyek az életed más területein is pozitívan hatnak rád.

Folytatás
Brancs sikersztori: Születésed története

Brancs sikersztori: Születésed története

Iszlai Renáta és Csibi Boróka, két elhivatott művész, a Brancs platformján keresztül valósították meg régóta dédelgetett álmukat, a Születésed története című könyv kiadását. A könyv létrehozásával - amely bensőséges utazás a születés és szülés mély és átalakító élményeibe -, nem kisebb célt tűztek ki, minthogy inspirációként és beszélgetések kezdeményezőjeként szolgáljon mindazoknak, akik feltennék saját kérdéseiket a születés kapcsán.

Folytatás
Mikor kezdj vállalkozni? – Most van itt az idő!

Mikor kezdj vállalkozni? – Most van itt az idő!

Az év eleje tele van lehetőségekkel, januárban tiszta lappal kezdheted az évet. Ha régóta gondolkodsz azon, hogy saját vállalkozásba kezdj, akkor most itt a remek alkalom. Miért? Mert soha nem lesz rá tökéletes az idő.

Folytatás
3 ikonikus vállalkozás, akik zseniális karácsonyi kampányaikkal hódították meg a világot

3 ikonikus vállalkozás, akik zseniális karácsonyi kampányaikkal hódították meg a világot

A karácsony az egyik legkiemelkedőbb időszak marketing szempontjából, ilyenkor a vállalkozások igyekeznek minél szélesebb közönséget elérni egyedi kampányaikkal. Mi teszi igazán különlegessé egy márka karácsonyi kampányát? A látványos reklámok mellett talán az a legfontosabb, hogy képesek-e a cégek olyan érzelmi kapcsolatot kialakítani a vásárlóikkal, amely túlmutat a terméken.

Folytatás